-->

2014. május 7., szerda

BLOG SALE




Az utóbbi hónapokban/években sok-sok olyan dolgot felhalmoztam, amit még egyszer sem vagy csak nagyon ritkán használtam, így úgy döntöttem, hogy felteszem őket, hátha jobb kezekbe kerülnek majd. Nem nagy dolgokra kell gondolni, mert van köztük nagyon kis egyszerű is, de inkább odaadom valakinek, mint hogy nézzem, ahogy porosodnak nálam. :) 
A postaköltséget sajnos nem tudom átvállalni (kb. 245-445 Ft) 
Személyes átvétel: Győr, Kisbér

Lovely rózsaszín lakk (egyszer használt)- 250 Ft


Rimmel Salon Pro lakk (egyszer sem használt)- 400 Ft




Essie lakk (egyszer használt)- 800 Ft




Essie lakk (1x használt): ELKELT!



S-he lakk- 400 Ft (egyszer sem használt):



NYC lakk- (egyszer sem használt): ELKELT!


S-he fedőlakk- 250 Ft (blog sale-en vettem):


Essence Fantasia lakk- 400 Ft (1x használt):


Gabrini Multivitaminos lakk 334 sz.- 250 Ft (párszor használt):


Essence lakk- 250 Ft (párszor használt)



Essence Vampire's Love lakk- 400 Ft (1x használt):


Lovely glitteres fedőlakk- 300 Ft (párszor használt):


Avon babarózsaszín lakk (egyszer sem használt): ELKELT!



Essence Ready for boarding lakk- (egyszer sem használt): ELKELT!


Color trend lakkok- együtt 300 Ft (sokszor használtak):


Avon nude lakk- (párszor használt): ELKELT!


Essence lakk- 200 Ft (1-2x használt):


NYC mélykék, lilás lakk- (egyszer sem használt): ELKELT!


Avon francia manikűr készlet- 500 Ft (egyszer sem használt):


Avon-os szemhéjpúderpaletták: a kis nyomok a tetején, azért vannak, mert használat után lefertőtlenítettem őket, így eltávolítva róluk a filmréteget és az esetleges szennyeződéseket. Ez a folyamat a minőségüket semmilyen formában nem rontja. :) A nem eladásra szánt palettáimat is időnként megtisztítom. Ha esetleg érdekel Titeket a folyamatról egy külön bejegyzés, jelezzétek és szívesen elkészítem. :)
Ár: 500 Ft/db (a palettáké, nem a bejegyzésé :D)




 (az utolsó palettán sajnos a jobb felső szín nagyon gyenge)

Essence Stay matt folyékony rúzsok (mindkettő ugyanolyan színű, bogyós gyümölcs szín)- 250/db:

Color Tattoo arany színű- 500 Ft (párszor kísérleteztem vele, de nem az én színem sajnos :()


Essence pigmentek (csak kipróbáltak)- 250/db:
-arany/vaj színű
-fekete ELKELT
-rózsaszín

7 megjegyzés:

Gabica írta...

Szia! :)
Én szeretném az Essie lakkot és a babarózsaszín Avon lakkot. (ennek meg tudnád mondani pontosan az árnyalat nevét?

Annamária írta...

Szia! :) rendben, most nem vagyok otthon, de ha jól emlékszem, akkor az árnyalat neve: Pastel Pink :)

Gabica írta...

De jó! :) Pont azt szeretném :) Akkor írj egy e-mailt, hogy hova utalhatom a pénzt. Debreceni vagyok, szóval postáznod is kell majd.
pgabica88@gmail.com

Annamária írta...

Szuper! Írok! :)

Ayesha írta...

Szia!

A mentaszínű NYC lakkot és a fekete pigmentet szeretném, ha lehetséges!

Ayesha írta...

ja igen, elfelejtettem a mailcímemet, küldd el, hogy hova utalhatok én meg küldök postacímet:) köszönöm!

ayeshakari@gmail.com

Annamária írta...

Szia! :)

Rendicsek, írok neked e-mailt, mindkettő megvan még! :)