-->

2014. április 8., kedd

Erboristica haj-, és testápolóolaj- Teszt és vélemény


A legelső bejegyzésemben arról írtam, hogy az utóbbi időben fontos lett számomra, hogy egy termékben több legyen a természetes, jótékony összetevő, mint a kemikália, ezért körülnéztem az interneten, és megtaláltam ezt a testápolóolajat. Ha érdekel a véleményem és, hogy tetszett-e olvass tovább! :))


Először Csipkelány egyik videójában láttam ezt a testápolót és mivel ő dicsérte, utánanéztem kicsit. A kereső rögtön ki is dobta az üzlet weboldalát, ami nem csak Erboristica termékekkel foglalkozik, hanem számos más natúr termékkel. Én konkrétan most ezt szerettem volna kipróbálni kezdésként, aztán később eldönteni, hogy jöhet-e a többi termék is. 
Jaj, nem húzom tovább...olyan nehéz nem elfogultan írni arról, amit IMÁDOK! :D *-*

Kezdjük ott, hogy szerintem nagyon-nagyon jól néz ki a csomagolás, tényleg Olaszország stílusa jut róla eszembe, ha ránézek, ugyanis maga a márka is olasz. Az Athena’s nevű, bolognai központú cég gyártja és nem csak testápolással, hanem haj-,és arcápoló termékeket is gyárt.
 



A hátulján részletes magyar leírás is található, az összetevőkkel együtt. Szerencsére az utóbbinak nem kellett túl nagy helyet szentelni, ugyanis alig néhány dolog található benne, és azoktól sem kell tartani, mert természetesek. :) Kókuszolaj és Tahiti virág kivonatot tartalmaz főként, és annyira brutálisan finom illata van, hogy azt nem lehet elmondani. Végre nem az a tipikus mű kókusz illat (inkább szag), amivel többnyire találkozhatunk, hanem friss, számomra nyári emlékeket előidéző, vaníliás, kókusz illat, amibe legszívesebben beleharapna az ember! :D


Bevallom a hajamra még nem használtam, de mindenképp kifogom próbálni, mert a bőröm nagyon jól hidratálja, egyáltalán nincs zsíros érzete. Egyaránt jó száraz vagy nedves bőrön alkalmazva, nekem mindenhogy bevált. Viszonylag hamar beszívódik, de nekem ez nem igazán lényeges szempont. Ami viszont fontos, hogy nem kell naponta többször használnom, mert nincs száraz érzetem utána egyáltalán. 




A kókuszolaj, ha hűvösebb környezetben van, ugye megszilárdul, ez látszik is a képen, de nem kell megijedni tőle, mert a test melegétől pár másodperc alatt megolvad. 200 ml-t tartalmaz a flakon, már jó néhányszor használtam, és meg sem látszik, hogy hiányzik belőle, ezért úgy gondolom, hogy megéri az árat. 


Az a lényeg, hogy nagyon megszerettem és nem valószínű, hogy lefogom cserélni a közeljövőben. Kíváncsi leszek a barnulást elősegítő ígéretére is, ugyanis azt írja, hogy elősegíti és megőrzi a barnaságot. Most már úgyis lassan kilehet feküdni napozni... :))

Nincsenek megjegyzések: